W weekend w IKEA Katowice odbyła się największa na Śląsku parapetówka, którą zorganizowano z okazji ukończenia remontu 5000 m2 Hali Targowej. W imprezie wzięło udział ponad 40  tys. gości.

Główną atrakcją trzydniowej parapetówki były konkursy, w których najszybsi Ślązacy wybiegali dla swoich partnerek bony na zakupy w sklepie IKEA. Salwy śmiechu i podziwu towarzyszyły też konkurencjom, w których klienci musieli wykazać się swoją pomysłowością w zakresie wykorzystania asortymentu katowickiego sklepu. Kreatywność Ślązaków przeszła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Okazało się, że sztućce do sałatki można wykorzystać nie tylko jako akcesoria kuchenne, ale też jako łyżkę do butów czy mieszadło do farby.

– Celem przebudowy było pokazanie nowych rozwiązań i pomysłów, zainspirowanie klientów do tworzenia nowych aranżacji w swoich domach. Jak się okazało podczas konkursów cel ten osiągnęliśmy z nadwyżką – śmieje się Monika Kosakiewicz, kierownik ds. lokalnego marketingu w IKEA Katowice.

– Widać, że IKEA jest bardzo kreatywna nie tylko w ofercie, ale też w podejściu do klienta. Fajna niespodzianka na koniec tygodnia i na pewno taka zabawa wprawia w dobry nastrój do dalszych zakupów – mówi Kasia z Czeladzi.

Obok profesjonalnych makijaży dla pań, malowanie twarzy zapewniono również młodszym klientom. Dzięki wyobraźni obsługi sklepu ich twarze tego weekendu zdobiły nie tylko uśmiechy.

wpadmfjPromocjeW weekend w IKEA Katowice odbyła się największa na Śląsku parapetówka, którą zorganizowano z okazji ukończenia remontu 5000 m2 Hali Targowej. W imprezie wzięło udział ponad 40  tys. gości.Główną atrakcją trzydniowej parapetówki były konkursy, w których najszybsi Ślązacy wybiegali dla swoich partnerek bony na zakupy w sklepie IKEA. Salwy...